Wat maakt een geweldig hotel? The Maestro ter Hospitality spreekt

Anthony Melchiorri kent hotels van binnen en van buiten. Als voormalig hotelier en de gastheer van de realityserie van Travel Channel, “Hotel Impossible”, weet hij wat een geweldig hotel geweldig maakt en een afschuwelijk hotel gruwelijk maakt.

 

Wat definieert een top hotel?

Melchiorri: een top hotel begint bij de mensen. De mensen die in het hotel werken, die het hotel beheren en, nog belangrijker, de mensen die het hotel bezitten.
Je kunt al het marmer in de wereld en butler service hebben, maar als je onbeschofte mensen hebt die niet voor je behoeften zorgen, heb je niets.


Hebben we het over vier- en vijfsterrenhotels?

Melchiorri: Een vijfsterrenhotel mag eigenlijk niet anders zijn dan een driesterrenhotel. Wat je achter de schermen in een vijfsterrenhotel ziet, is niet anders dan wat je in een driesterrenhotel ziet.

Hoe belangrijk zijn beoordelingen?

Melchiorri: je hebt een vijfsterrenhotel dat al deze beoordelingen van AAA of een andere beoordelingsdienst heeft. Maar u gaat online en de gasten hebben het slechts drie sterren beoordeeld. Ga je naar dat hotel? Zeker niet. Omdat je $ 500 per nacht betaalt, en iedereen zegt dat ze geen geweldige ervaring hebben, het werkt niet. Ga daar niet heen.

Nu neem je een driesterrenhotel en zegt iedereen: ‘O mijn God, dit is service die ik nooit had verwacht. Het is erg schoon, het ontbijt is er in overvloed, iedereen is zo vriendelijk, het is goed gelegen. ‘Gaat u? Het antwoord is ja, natuurlijk, je gaat.

Heb je persoonlijke horrorverhalen over hotels?

Melchiorri: Er was ongeveer 20 jaar geleden een hotel in Cape May (N.J.). Het hotel was leuk, maar het leek Coney Island. Het heeft overal deze clowns. Mijn vrouw – we waren pas getrouwd – vond het niet leuk.

Ze zegt: “Ik kan het niet aan. Als we vertrekken, raakt de eigenaar boos op ons en houden we ons geld. “Ik zeg:” Volg mij – en stop niet. ”

We gaan de trap af en deze vrouw, de eigenaar, staat onderaan de trap: ‘Waarom neem je je bagage mee?’
‘We zijn aan het uitchecken. Mijn vrouw houdt niet van het hotel. ‘
‘Wat is er mis met het hotel?’
‘Het is niet haar kopje thee – we gaan weg.’
En ze zegt: “Wel, je kunt niet weggaan.”
‘Ja, dat kunnen we.’
En ze zegt zo: ‘Je krijgt je geld niet terug.
‘Oh, we krijgen ons geld terug. Je kunt een nacht blijven, maar we krijgen de rest van ons geld terug omdat je een annuleringsbeleid van 24 uur hebt en we annuleren voor morgen. ‘

We moesten in feite over de vrouw stormlopen om de deur uit te komen. We gingen nooit meer terug, en ik heb het hotel nooit aangeraden. Als ze aardig voor me was geweest, had ik iedereen gezegd naar dat hotel te gaan. Het is niet onze kop thee, maar misschien vind je dat soort hotel leuk.

 

Enige onmogelijke hotelverhalen van het hotel?

Melchiorri: Ik ging naar een vier-en-een-half-sterren hotel in Griekenland en in de spa was overal schimmel. Overal. Het was mijn leven aan het opslurpen. Het heeft me vermoord. Het heeft me vermoord! En het was een prachtig hotel, met een prachtig uitzicht, met goede service. Het was smerig!

We gingen naar een hotel waarvan ik dacht dat ik het niet kon repareren. Het had letterlijk meer dan duizend bedwantsen in één kamer. Het was de ergste bedwantsen besmetting die we ooit hebben gezien. Er woonden huurders die drugs gebruikten, prostituees. Het was verschrikkelijk. Maar we hebben het omgedraaid.

Er zijn hotels geweest waar ik spuiten vond gevuld met medicijnen of bloed. Ik vond een hotel dat al vele, vele jaren geen werkend brandalarm had. De persoon wist niet dat het brandalarm niet werkte, en hij runde het hotel.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

*