Wat zijn promotionele artikelen?

Als je ooit naar de bank bent gegaan en een pen uit de beker hebt gepakt of een trekkoord mee naar huis hebt genomen vanaf een 5K, heb je een promotieartikel in je handen gehouden. Deze give-aways van bedrijven maken bijna elke dag deel uit van ons leven, zelfs als we het ons niet realiseren. Wanneer we in een la een pen pakken of een draagtas een dag op het strand inpakken, gebruiken we vaak een gratis weggeefartikel.

Het kunnen kleine, alledaagse voorwerpen zijn, maar onderschat hun kracht niet! Promotionele artikelen of relatiegeschenken zijn de meest betaalbare reclamestrategie op aarde en worden door iedereen gewaardeerd. Want wie houdt er niet van om iets gratis te krijgen?

 

Hoe kunt u promotionele artikelen gebruiken?

Uw logo of bericht op een merkobject stuurt een bericht naar de wereld. Mensen worden lopende billboards door het dragen van een bedrijfs- of evenementent-shirt of het dragen van hun draagtas. Een vreemdeling kan naar een persoon toe komen en meer vragen over wat er op zijn t-shirt is afgedrukt. Het is op deze momenten dat een promo de kracht heeft om uw merk naar de voorgrond te brengen. Om nog maar te zwijgen, de ontvanger houdt deze items jarenlang vast. Sterker nog, mensen houden hun promo’s gemiddeld 6,6 maanden vast en geven deze door als ze ze niet langer willen houden.

 

Promoot uw bedrijf op beurzen

Een professional die het woord over zijn bedrijf wil weten, mag niet komen opdagen voor een promotie-evenement met saaie brochures en visitekaartjes. Dat is een goede manier om uitgelachen te worden van de beurs. Potentiële klanten zullen uw stand bezoeken en hun hoofd krabben wanneer ze zien dat u niets weggeeft. Ondertussen hebben je concurrenten het fantastisch om gratis weggeefacties uit te delen aan de menigte.

In vergelijking met andere vormen van adverteren, helpen promotionele artikelen uw bedrijf om indruk te maken en loyaliteit op te bouwen. Als u wilt dat uw beurs een succes wordt, moet u gewapend met aangepaste stressballen, gepersonaliseerde pennen of andere handige weggeefacties komen. Dit is een gegarandeerde manier om bezoekers van beurzen om te zetten in toekomstige klanten. In feite heeft 85% van de mensen zaken gedaan met een bedrijf na ontvangst van een van hun promotionele producten.

 

Breng bewustzijn naar uw gemeenschap

Kerken, sportteams en scholen kunnen ook promo’s gebruiken voor fondsenwervers en andere evenementen. Iedereen die zijn op maat gemaakte draagtas draagt ​​of hun T-shirt draagt, toont geest en ondersteuning. Deze objecten vertellen de wereld dat je een trots lid van de gemeenschap bent.

Breng een handvol promo’s mee naar je volgende dorps-picknick of community art-festival. Je wilt dat mensen zich herinneren hoeveel plezier ze hebben gehad tijdens je evenement met een souvenir. Dit moedigt hen aan om volgend jaar terug te komen en deel te blijven uitmaken van uw organisatie. Ze kunnen uw organisatie ook aanbevelen bij hun vrienden en familie.

 

Betaalbare marketing voor non-profits

U hebt een doel dat u ondersteunt en u hebt het niet in uw budget om een ​​arm en een been voor reclame te spenderen. Bovendien helpt een krantenadvertentie of sociale media-post je niet om een ​​gemeenschap van supporters op te bouwen. Dat is de reden waarom non-profitorganisaties zoals de uwe zich zouden moeten wenden tot promotionele producten.

Volgens de Promotional Products Association International zijn non-profits een van de grootste kopers van promotionele artikelen. Ze zijn niet alleen betaalbaar, maar ook leuk. Het is opwindend om een ​​squishy stressverlichter aan te passen aan de naam van uw organisatie en deze uit te reiken. Je verhoogt het bewustzijn en vormt een band met de mensen die je gratis weggeefacties doen.

 

Give-aways voor Major Life evenementen

Als kinderen vertrok een van de beste delen over verjaardagsfeestjes met een goodybag. Hetzelfde geldt voor grote levensgebeurtenissen zoals volwassenen, zoals bruiloften, babyborrels of familiereünies. U kunt deze evenementen extra speciaal maken met aangepaste items voor al uw gasten.

Deze souvenirs bieden een beetje nostalgie en helpen je de speciale dag te herinneren. Om nog maar te zwijgen, de mensen die deze evenementen organiseren krijgen een gevoel van opwinding bij het kiezen van hun weggeefacties. Wanneer een bruid en een bruidegom de perfecte koffiekopjes op maat voor hun gasten kiezen, lijkt de Grote Dag zo veel reëler.

 

Geef je merk een helpende hand

Zelfs als u niet beschikt over ’s werelds grootste marketingbudget, kunt u zich nog steeds promo’s veroorloven om reclame te maken voor uw bedrijf. Op zoek naar een beetje meer hulp? Meld u aan voor uw kleine bedrijf of non-profitorganisatie om bijvoorbeeld een maandelijkse weggeefactie te doen met ten waarde van € 500,- aan gratis promotionele producten te schenken. Een enorme marketing boost!

 

Waar het op neer komt

Promotionele artikelen kunnen op vele manieren en voor vele evenementen en industrieën worden gebruikt. Of u nu boodschappen doet of een bedrijf runt, met deze reclamewedstrijden plaatst u uw merknaam in het universum. Ze worden bijna dagelijks gebruikt en zijn gemakkelijk de meest betaalbare reclamestrategie op de markt. De volgende keer dat u deze pen gebruikt, gaat u naar de spreekkamer van de dokter en neemt u de tijd om zijn promotionele kracht te waarderen!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

*